2014. 01. 30.

Prologue

All Around The World
Lehet, hogy hülyeséget csinálok, hiszen Carin-t ki nem állhatom, Selena irritál, és Bieber-ért sem vagyok oda, de apának megígértem, és két éve nem látott. Muszáj volt igent mondanom, és velük mennem az európai turnéra, már több okból is. Hiszen nem csak apát láthatom, hanem körbejárhatom egész Európát, ami azért nagy szó, hiszen nem mindenkinek van rá lehetősége. Két éve elköltöztem otthonról, Torontoba. Egy kis kávézóban dolgoztam, és minden napom ugyanabból állt. Felkeltem, dolgoztam, lefeküdtem. Jót fog tenni egy kis környezetváltozás. Bőröndökkel állok apa háza előtt, de nem merek kopogni. Olyan rég láttam, olyan sokat változtam. Muszáj lesz, hiszen nem állhatok itt egész nap, és amúgy is, már mindenki itt van, csak én nem. Megnyomtam a csöngőt, s vártam. Az ott eltöltött fél perc, amíg vártam, hogy valaki ajtót nyisson, éveknek tűnt.
- Helló, maga meg kicsoda? - kérdezte apám, mire nekem leesett az állam. Komoly nem ismer fel? Úristen mennyit változott Ő is.
- Mary - mondtam értetlenül, mire ajkai elnyíltak egymástól. A nyakamba ugrott, s szorosan ölelt.
- Hiányoztál Kincsem! - mosolygott rám, mikor már eltolt magától. Végig mért, majd megszólalt. -Gyönyörű vagy. Gyere, már mindenki itt van, már csak a busz kell, és indulunk. Bemutatlak pár embernek - mondta, majd átvette a bőröndjeimet. Míg apám elöl rohant, addig én mögötte kullogtam, s a lakást néztem. Semmi sem változott. Merengésemből a hangok zavartak ki.
- Emberek! - üvöltötte el magát apa. -Ő itt Mary. A lányom -mosolygott, mire mindenki rám szegezte tekintetét, intettem nekik egyet, de senki nem szólt, csak bámultak. Végül Carin törte meg a csendet.
- Ó Mary, úgy hiányoztál - vette fel szokásos mosolyát, majd megölelt, amit én nem viszonoztam, így hátrébb állt.
- Gondolom mennyire -vettem fel egy gúnyos mosolyt, amitől mindenkinek leesett az álla. Nem gondolták volna, hogy a drága kis Mary nem szereti ezt a banyát?! Ja.. Mert Ők a csodás és tökéletes Carin-t látják. Tudom, nem szabadna elítélnem, mielőtt megismerem, de Ő sosem fogja helyettesíteni anyát. Soha.
- Szia. Pattie Mallette vagyok. Justin anyukája - lépett elém egy szimpatikus, mosolygós, negyven év körüli nő, majd megölelt. Most viszonoztam az ölelést, elővettem angyali mosolyom, s úgy néztem rá.
- Ryan Butler, de szólíts csak Ry-nak - váltotta le Pattie-t egy magas fiú, majd kezet csókolt, amin én nevettem. Aranyos fiú, biztos jól kifogunk jönni egymással.
- Alfredo Flores - mondta egy másik, majd Ő is kezet csókolt, ezen én megint nevettem.
- Kenny. Justin testőre - mosolygott egy nagy, barna maci, majd szorosan megölelt. Jó fej ember és tök aranyos.
- Selena Gomez, de gondolom nem kell bemutatkozzak, hisz biztos ismersz. Ha autogramot szeretnél, nyugodtan szólj - lépett elém Selena ''nagyképűbunkóvagyok" Gomez, aki lenézően pillantott végig rajtam.
- Hát, ezt most kihagynám, ugyanis az aláírásoddal maximum a seggemet törölném ki - kacsintottam rá, mire valaki felnevettet, odapillantottam, s Justin volt az. Selena bevágta a durcit és elment, majd Justin odajött.
- Justin Bieber - mutatkozott be, mire én bólintottam.
-Na gyerekek. Megjöttek a buszok, ugyanis egy buszra nem férünk fel ennyien. Az elosztás. Az egyiken Carin, Pattie, Kenny és Én. A másikon Mary, Justin, Ryan, Selena és Fredo. Megfelel? - kérdezte, mire mindenki bólintott. Felszálltunk a buszra, és elképedve láttam, hogy egy busz jobban néz ki, mint a lakás amiben két évig laktam.
- Enyém a leghátsó szoba - üvöltöttem, majd besprinteltem oda, hogy még véletlenül se vehessék el tőlem. Egy óra alatt kipakoltam, majd kimentem a konyhába, ugyanis már lassan egy napja nem ettem semmit.
- Cső Mary - intett Ry, majd odahívott magához videó játékozni, mindig Ő nyert volna, de hagyott nyerni. Tényleg nagyon aranyos srác.
- Most pontosan hová is megyünk? -kérdeztem értetlenül, mert még mindig nem tudom, hogy hol kezdünk.
-Franciaországban kezdünk, utána Olaszország, aztán Svájc. Onnan pedig még én sem tudom - mondta, mire én teljesen izgalomba jöttem.
- Franciaország? Úristen! - visítoztam mint valami hülye, még sosem voltam ott, de minden álmom volt látni egyszer az Eiffel toronyt.
- Nyugi már - nevetett Ry.
Totál megérte eljönni. Ryan-ben egy új barátra találtam, és apa is nagyon hiányzott. Selenán kívül mindenki nagyon aranyos. Justinnal még nem beszéltem sokat, de nem is vártam, hogy majd pont velem fog beszélgetni, hisz Ő egy nagy sztár. Eldöntöttem, holnap kibékülök Carinnel. Igaz, anyát sosem fogja pótolni, de nem ítélkezem, még meg nem ismertem.
Egy évet leszek összezárva velük..
ÓRA INDUL.

5 megjegyzés: