2014. 02. 07.

Chapter Four

Let It Go
-Te meg mit keresel itt?-förmedtem, az éppen bőröndömet átkutató Selena-ra, aki amint meglátott felpattant, s rémült fejjel bámult rám. Hát van is oka félni, mert ettől a perctől eldöntöttem. Meg fogom keseríteni az összes turnén töltött percét.
-Se-Semmit.-dadogott, majd kirohant a szobából. Hogy lehet valaki ennyire undorító, sunyi, alattomos kis ribi? Annyira felidegesített, hogy ma már nem akartam Őt látni, így nem nagyon mentem ki. Este hét óra körül hallottam, hogy nyílik a bejárati ajtó, ami azt jelentette, hazaértek a többiek. Fogtam magam, s villámsebességgel nyitottam ki a szobaajtót, majd odarohantam hozzájuk. Mindenki itt volt, amit nem is értettem. Elég értetlen, furcsa fejet vághattam, mivel páran felnevettek, majd apa elém lépett. Ami még feltűnt, hogy mindenki tiszta volt, s szépen ki voltak öltözve. A lányok haja gyönyörűen meg volt csinálva, s mindenki ki volt sminkelve.
-Kicsim, ma vacsorázni megyünk egy nagyon előkelő étterembe. Van húsz perced, hogy összekészülj. Siess.-mosolygott rám apa, én pedig amint meghallottam mondandóját elkezdtem rohanni a szobába, ahol kerestem egy gyönyörű szettet. Mivel Selenán is maxi ruha volt, gondoltam én is mehetek abba, így felvettem, egy elöl rövid, hátul hosszú egybe ruhát, hozzá illő magassarkúval s egy gyönyörű fülbevalóval. Hajamat szépen hátrafogtam, arcomra pedig csak egy kevés sminket kentem föl, s huszonöt perc alatt össze is készülődtem. Mikor kiléptem a szobám ajtaján mindenki rám kapta tekintetét, s elakadt a szavuk. Én csak rájuk néztem, majd elmosolyodtam.
-Gyönyörű vagy!-mondta egyszerre Fredo, Ryan, Apa és Pattie. Én csak mosolyogtam, majd megindultam feléjük, de előtte egy pillantást vetettem a többiekre. Selena gyilkos pillantásokat küldött felém, a többiek mosolyogtak, kivéve Justint, kinek ajkai picit elváltak egymástól, s úgy nézett engem engem.
-Mehetünk?-kérdeztem kuncogva, mire Ők csak bólintottak. Justin átkarolta Selena-t, Jeremy Pattie-t, Apa Carin-t, Ryan pedig engem. Persze Ő csak hülyeségből. Mi csak barátok vagyunk, és ez soha nem lesz máshogy.

Az étteremhez érve elállt a szavam. Tényleg gyönyörű hely. Minden üvegből, porcelánból, és valami szörnyen drága fából volt, aminek már elfelejtettem a nevét. Volt foglalva asztal, s egyből oda mentünk. Mellém Justin és Ryan ült. Leadtuk a rendelést, majd mindenki beszélgetett. Engem Ry szórakoztatott annyira, hogy többször is félrenyeltem a pezsgőmet, amit régebben hoztak ki nekünk, s mindenki kapott egy pohárral. Éppen fulladoztam a nevetéstől, mikor Justin megbökött. Én kérdőn pillantottam rá, mire Ő elmosolyodott.
-Szép vagy ma!-mondta, mire nekem elváltak egymástól ajkaim. Selena nem mellette ült, hanem velem szembe, de hallotta, s szúrós pillantásokkal jutalmazott. Szó nélkül felálltam, s a vécé felé vettem az irányt, hogy rendbe hozzam sminkemet, de mikor léptem volna be, valaki visszarántott.
-Mit akarsz?-kérdeztem idegesen Justintól, aki még mindig a kezemet fogta le.
-Téged.-suttogta ajkaimba, majd vadul nekem esett. Én azonnal mellkasára fektettem kezem, s eltoltam magamtól, majd a következő pillanatban egy hatalmas pofon csattant tökéletesen sima arcán. Meglepődötten kapott arcához, s egy kicsit fel is szisszent, de nem érdekel. Megérdemelte. Nem egy játékbaba vagyok, akit kedvére csókolgathat.
-A barátnőd, ott ül, az asztalnál.-förmedtem rá, s Selena-ra mutattam. Erre Ő csak felnevetett, amit egyáltalán nem értettem, ezért felvontam szemöldököm.
-Már nem a barátnőm.-kacsintott, mire én kínosan elnevettem magam. Selena-val szakítottak. Remélem rohadtul fáj neki a kicsiny lelke. Ekkor észrevettem, hogy az előbb említett személy éppen minket bámul. Gúnyosan rámosolyogtam Selena-ra, aki csak felvont szemöldökkel bámult engem, majd elfordult. Justin éppen engem pásztázott szemeivel, azokat mélyen enyémbe fúrta, s úgy néztük egymást fél méterről. Teljesen elvesztem csokoládébarna szemeiben, így nem vettem észre azt sem, hogy teljesen elpirultam. Gyorsan elrántottam fejemet onnan, ezzel kerülve a szemkontaktust. Justin csak bámult engem, kínosan felnevetett, majd otthagyott.


A vacsora többi része csendben telt, nem nagyon beszéltem, és próbáltam tartani a kellő távolságot köztem és Mr. tökéletes között. Mikor hazaértünk uralmam alá vettem a fürdőt, a kádat teleengedtem forró vízzel, amit fürdősóval, és habfürdővel töltöttem meg, majd mikor már az egész kád megtelt, s elég hab volt, elzártam a vizet, a telefonomon betettem a kedvenc számomat-ami nem más mint Lorde, Royals című dala-aztán pedig beültem a kádba. Eleinte égette bőrömet a forróság, de amint megszoktam, már kellemes volt. Mikor már elég régóta áztattam magam, s már a víz is kezdett hűlni, kimásztam. Hajamat kifésültem, majd egy laza kontyba kötöttem a fejem tetején, sminkemet az egész arcomról eltávolítottam, felvettem egy kényelmes, s egyben normális szettet, majd kimentem a nappaliba. A lakótársaim mind kint ültek, s a tévét bámulták.
-Na végre.-förmedt rám Selena, majd berohant a fürdőbe, de olyan erővel haladt el mellettem, hogy majdnem fellökött. Én megforgattam a szemem, majd leültem a két fiú közé, akik éppen Spongyabobot néztek. Az a kedvenc mesém, így én is nagy izgalommal ültem végig, és olvadoztam attól, hogy Patrik milyen cuki. Mire vége lett, addigra Gomez is végzett, így most Ry ment fürdeni. Selena levágta magát Justin ölébe (?), mire én felvontam a szemöldököm. Ezek nem szakítottak? Mennyire undorítóak. Mindketten gusztustalanok. Össze is illenek. Nem volt kedvem nézni, ahogy ezek ketten nyáladzanak, így berohantam a szobába. Elővettem a könyvemet, majd olvasni kezdtem. Annyira elmerültem benne, hogy észre sem vettem, mikor Ryan bejött a szobába, de nem egyedül jött, hanem legjobb haverjával, Justinnal. Rájuk emeltem tekintetem, majd eszembe jutott valami.
-Nézzünk filmet!-jelentettem ki, s azt hittem, most totál hülyének fognak nézni, de nem. Mindketten helyeslően bólogattak, majd Ry felkapott a kezébe, s így mentünk a nappaliig. Én már dőltem a nevetéstől, hogy ez a hülye itt cipel, de nem baj. Leültünk a kanapéra, Selena csinált popcornt, én pedig kiválasztottam a filmet. Választásom egy 2001-es horrorfilmre esett, ami nem más mint az Aki bújt, aki nem. A történet röviden annyi, hogy két testvér egy emberevő szörny elől menekülnek. Ry ült a legszélén, mellette én, aztán Justin, végül pedig Selena, akit nem értek, mert már egy órája nem szólt be nekem. Ez azért elég meglepő sőt, szó nélkül hozott nekem pattogatott kukoricát, s mosolyogva adta kezembe. Mikor egy-egy ijesztő rész volt, Ry vagy Juss vállába fúrtam fejem, amin mindenki nevetett. Még Gomez is, pedig élete szerelmének vállára hajtom fejemet. Nem értem, nagyon furcsa, de én csak örülni tudok annak, hogy nem szívja a véremet. Mikor vége lett a filmnek kijelentettem, hogy nem merek aludni, ezért a többiek felajánlották a kétszemélyes ágyat. Pontosabban Selena találta ki, hogy aludjak Justinnal. Én ezt egyáltalán nem értem. Muszáj rákérdeznem, mert meghalok a kíváncsiságban.
-Selena? Miért mondtad, hogy aludjak Justinnal? És miért vagy velem ilyen kedves, mikor eddig ellenséges és gonosz voltál?-kérdeztem tőle meglepetten, mire Ő kedvesen rám mosolygott.
-Tudod.. Justin felnyitotta a szememet arról, hogy te milyen lány is vagy, és ráébredtem arra, hogy nem is ismerlek, de bunkó vagyok. Szeretném jóvátenni azt, amit ellened elkövettem. Nagyon sajnálok mindent. Nem kezdhetnénk előröl az egészet? És én szurkolok nektek Justinnal. Rájöttem, hogy mi már nem szeretjük egymást. Igen, régen nagyon szerelmesek voltunk, de ez már elmúlt. Most már csak a hírnév miatt voltunk együtt, de ennek vége.-mosolygott rám, majd megölelt. Először tartózkodtam, de aztán visszaöleltem Őt. Talán lehetünk jóban. Igaz, hogy én sem ismerem, és úgy ítéltem el Őt. Megbeszéltünk mindent, a végére már egész jól el is voltunk, majd elbúcsúztunk egymástól, s aludni indultunk. Justinnal kell aludjak. Nem tudom mi lesz ebből, de már most, előre félek tőle. 

5 megjegyzés:

  1. Selena hirtelen kedvességge meglepő,lehet tervez valamit vagy tényleg szeretné jóvá tenni a dolgokat?:) kitudja..titokzatos..lehet hogy csak nekem jött le így,de persze jo értelemben..:) remelem hamar hozod a következő reszt:) nagyon jo lett imadom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha majd kiderül, hogy Selena miért ilyen kedves.:DD lehet, hogy tervel valamit, de lehet, hogy megváltozott.:DD a következő jövőhét csütörtök körül jön:D Remélem tetszett<3

      Törlés
    2. Az nem kifejezés<3

      Törlés
  2. Sziaa Jöttem újra rontani a levegőt:D <3
    Hát most nagyon meglepődtem,hogy Sel kedves,de ebben is lesz valami kis terve abban biztos vagyok :'D
    Siess a kövivel:*
    Puszi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:3<3
      Egyáltalán nem rontod a levegőt, sőt kifejezetten örülök annak, hogy írsz nekem:D nagyon érdekel a véleményed, és tökre örülök annak, hogy tetszik:DDD
      Hát, majd kiderül, hogy mi van Selena-val:D Következő jövőhéten jön;)
      Puszii:*<3

      Törlés