2014. 02. 04.

Chapter Three

Move
-Ébresztő Csipkerózsika!-visított a fülembe, női hangot imitálva Fredo.
-Mennyi az idő?-dünnyögtem, s közben a párnát a fejemre húztam. Miután megtudtam, hogy nyolc elmúlt, kimásztam az ágyból. Felöltöztem, kezdtem valamit a nyakamon lévő izével, amit a fejemnek nevezek, majd kisétáltam a nappaliba.
-Mary! Ma már szállodában alszunk. Olyan szupi!-jött oda hozzám Ry, majd elkezdett ugrálni, s sikítozni, mint egy kislány. Ettől belőlem kitört a nevetés, s nem bírtam abbahagyni. Nagyon nagy forma a srác.
-Justinnak ma van koncertje?-kérdeztem meglepetten, mire bólintott.
-Ma jönnek a meglepi vendégek.-kezdett megint ugrálni, az én őrült haverom.
-Kik azok?-kérdeztem izgatottan, mire Ő megrántotta a vállát, majd otthagyott. Tiszta bolond.
-Mary! Magyarázatot kérek a tegnapira.-lépett be apa a busz ajtaján, mire én eléggé meglepődtem. Azt hittem, hogy megy a busz, de ezek szerint már a szállodánál vagyunk. Ja, egyébként a tegnapiról jut eszembe, Jamie-vel nagyon jól elvoltunk, telefonszámot is cseréltünk, és megbeszéltük, hogy találkozunk még. Nagyon jó fej srác.
-Apa. Felnőtt vagyok, azt csinálok amit akarok. Már nem vagyok a tizennégy éves pici lányod, akit mindenért felelősségre vonhatsz. Már felnőttem, és oda megyek ahova akarok. Nem tilthatod meg nekem, hogy fiúkkal beszélgessek, hogy elmenjek sétálni, hogy bulizzak. Semmit Apa. Fogadd el, hogy a Te pici Mary-d már nagylány.-mosolyogtam rá kedvesen, majd megöleltem. Lesokkolták a hallottak, mert csak meredt maga elé. Már kezdett megijeszteni, mert nem voltam benne biztos, hogy lélegzik e.
-Apa jól vagy?-kérdeztem rémülten, mire bólintott.
-Kicsim. Egy óra múlva becuccolhatunk a szállodába. Én most áthívom a többieket a másik buszból, te addig kérlek mindenkinek szólj. Három lakrészt kapunk, s meg kell beszélnünk ki kivel fog lakni. Siess kérlek.-nyomott puszit arcomra, majd elrohant.
Először szóltam Fredonak, majd Ryannek, aztán erőt vettem magamon, és bekopogtam Justin és Selena közös szobájába.
-Gyere.-hallottam Justin álmos hangját. Óvatosan benyitottam, majd bedugtam fejemet az ajtón. Egymás karjaiban feküdtek, s szerintem még kómában voltak.
-Apa azt üzeni, hogy gyertek ki.-mondtam, majd vártam a választ, amit "szeretett" Selenától meg is kaptam.
-Oké, most már elmehetsz cseléd.-mosolygott gúnyosan, de kora reggel semmi kedvem nem volt vitatkozni, így csak megforgattam a szemem, majd távoztam.
Tíz percen belül mindenki kint volt, s valaki a kanapén ült, valaki a széken, én pedig álltam. Persze, az összes fiú leült, s így szegény esetlen lánynak kell állnia. Csak vicceltem.
-Az egyik lakrészben van két szoba, mindkettő franciaágyas. Ott lesz Carin, Jeremy, Pattie és Én. A másikban van egy szoba öt ággyal, plusz egy szoba három ággyal. Ott lesz Fredo, Kenny és a meglepetésvendégek. A harmadikban van két franciaágyas szoba, amiben Justin, Selena, Mary, és Ryan fog lakni. Remélem mindenkinek megfelel.-mondta apa, mire mindenki bólogatott, kivéve én. Hát persze, már megint Selena. Ennek mi a francért kell mindenhol ott lennie? Tuti direkt csinálják. Biztos valami összeesküvés ellenem. Lehet csak azért hívott meg apa, hogy kikészítsenek idegileg. Na jó, ez is csak vicc volt.
Miután a megbeszélés befejeződött, mindenki összecuccolt, majd fél óra múlva találkoztunk a szállodában, a szobáink előtt. Már mindenki ott volt, csak rám vártak. Nem tehetek róla, hogy klausztrofóbiás vagyok, és felgyalogoltam a huszonkettedik emeletre. Mikor odaértem, elindultunk be. Gyorsan csekkoltam mindkét szobát, majd kiválasztottam a szebbiket, bár itt minden gyönyörű volt, hisz ez az elnöki lakosztály. Hát persze, hisz a mi sztárocskáinknak mindent.


-Srácok! Megérkeztek a sztárvendégek!-rontott be a szobába Fredo, miután már mindenki kipakolt. Én épp az ágyon ültem, s olvastam, egy könyvet, amit még anyától kaptam, de sosem vettem elő.
Mikor meghallottuk ezt, egyből mindenki átrohant a másik lakásba, ahol ott volt Demi Lovato, és a One Direction.
Nekem elállt a lélegzetem, de a többieknek teljesen más volt a reakciójuk. Selena nyávogva odarohant Demihez, majd a nyakába borult, a fiúk meg elkezdtek lepacsizni egymással.
-Hello Szépség.-lépett elém Zayn, majd kacsintott egyet. Én elnevettem magam, majd visszaköszöntem. Nagyon aranyos fiú. Sokat beszélgettünk. És......Hatásszünet....Elhívott randizni. Persze nem most, hanem majd a koncertek után, ugyanis holnap lesz az első Olaszországi koncert, s a héten még kettő lesz, Ők pedig mindegyiken fellépnek. Demi nem nagyon jött oda hozzám, biztos vagyok benne, hogy Gomez miatt olyan távolságtartó, de nem érdekel, nem barátkozni jöttem ide.
-Gyere Életem.-kapta el a derekamat hátulról Alfredo, majd átdobott a vállán, s szaladni kezdett velem. Nem tudom hová, de ez most a legkevésbé sem érdekelt.
-Fredoooo! Tegyél le!-sikítottam, de Ő csak nevetett, s szaladt tovább. Ütöttem a hátát, és visítottam, de Őt tényleg nem hatotta meg. Egy darabig még szaladt velem, én már készültem kidobni a taccsot, de ekkor letett.
-Alfredo Flores! Te idióta.-kezdtem a letolást, de nem tudtam folytatni, mert Fredo megfordított. Egy csodálatos látvány tárult elém. Elállt a lélegzetem. Egy csodálatos tengerpart volt előttem. Ott voltak a többiek is, mindenki fürdött, kivéve Selena és Demi, Ők ketten napoztak, és csacsogtak. Mindkettő nagyon jól nézett ki fürdőruhába, is nem volt sok kedvem nekem is arra vetkőzni, de hát csak nem lehetek egész nap farmer-póló kombinációban a tengerparton. Apa a kezembe nyomta a bikinimet, majd egy öltöző kabin felé mutatott. Öt perc múlva, már én is fürdőruhában álltam ott a többiek között, de a vízbe nem volt túl sok kedvem bemerészkedni, viszont Selenához sem volt erőm, így kerestem egy mindenkitől messzi helyet, majd egy törölköző, naptej és napszemüveg társaságában helyet foglaltam. Bőröm magába szívta a nap kellemesen perzselő sugarait, ezzel D-vitamint víve szervezetembe. Elég sokáig feküdtem ott a napon, mikor észrevettem, hogy valaki eltakarja azt. Már felkészültem arra, hogy elküldjem a francba, amiért elvette az energiaforrásomat, de mikor kinyitottam a szemem, kellemeset csalódtam. Jamie állt előttem.
-Szia Csajszi.-mosolygott, majd nyomott egy puszit arcomra.-Lenne kedved fürdeni egyet?
Annyira aranyosan kérdezte, hogy nem tudtam neki ellenállni, így igent mondtam rá. A víz felé vettük az irányt, ami nem is volt annyira hideg, mint én azt gondoltam. Már térdig benn voltunk, mikor hallottam, hogy valaki a nevemet kiálltja. Megfordultam, és a többiek mind mögöttem álltak, s számon kérő pillantásokkal jutalmaztak.
-Ohh.. Emberek, Ő itt Jamie.-mosolyogtam kedvesen.-Jamie, Ő itt Pattie, Jeremy, Kenny, Carin, Apa, Ryan, Alfredo, Justin, Zayn, Harry, Louis, Liam és Niall.-mutattam be egyesével mindenkit, majd kimutattam a partra.-Ott a két lány pedig Selena és Demi.
Jamie mindenkivel kezet fogott, majd váltott velük pár szót, végül úgy döntöttünk, nem vonulunk külön, hanem a többiekkel hülyéskedünk. Mindenkinek szimpatikus volt új barátom, kivéve három embert. Apa, Justin, és Ryan elég furcsán méregették Őt, és végig flegmáztak vele. Apát, még úgy ahogy, de megértem, hiszen a lánya vagyok, de Juss-nak és Ry-nak semmi joga ezt csinálni velük. Nem értem Őket, főleg nem Justin-t. Neki barátnője van, bár a csók óta nem is beszéltem vele. Eléggé kerül engem, még köszönni is alig hajlandó. Nem értem ezt a gyereket. Én már kezdtem fázni, így közöltem a többiekkel, hogy kimegyek. Jamie-től elbúcsúztam, majd lefeküdtem Demi és Selena mellé. Tudom, előbb azt mondtam nincs kedvem velük lenni, de időközben elfoglalták a helyemet, így muszáj voltam odamenni.
-Helló.-motyogtam az orrom alatt, majd lefeküdtem a homokba, s süttettem magam a csodás nappal.
-Itt az emlegetett szajha.-nézett Selena Demire, mintha itt sem lennék.
-Selena.. Selena.. Selena.. Meg kéne tanulnod, hogyan fogd be a pofádat, mert eléggé kezdesz idegesíteni, és ha te nem fogod be magadnak, akkor most már én fogom megtenni helyetted is. Rohadtul elegem van, hogy ha egyszer hozzád sem szólok, akkor te mi az isten picsájáért szólsz be nekem? Adtam rá okot, hogy szajhának nevezz? Nem. Akkor pedig tanuld meg, hogy a nevem Mary. Nem szajha, nem cseléd, nem ribanc, nem Scoo lánya, hanem Mary. Emellett felszeretném hívni a figyelmedet arra, hogy még mindig csak egy szavamba kerül, és eltakarodhatsz az egész turnéról, a francba. Úgyhogy jól vésd az eszedbe, amiket mondtam, és beszéljél velem úgy, mint egy emberrel, mert nem a seggedből rángattál ki. Világos?-néztem rá mosolyogva, mire Ő köpni-nyelni nem tudott. Egy darabig csak meredtem előre, majd mikor oldalra néztem, észrevettem, hogy már nincs itt sem Ő, sem Demi. Szétnéztem, de nem láttam sehol sem a két lányt. Gondoltam elmentek valamerre, így nem foglalkoztam velük. Feküdtem még vagy öt percig, ekkor elegem lett a napból, így elmentem átöltözni.

A parton álltam, s vártam, hogy Ryan kijöjjön a vízből. Szólni akartam neki, hazamegyek.
-Ááááá!-sikítottam fel, mikor valami iszonyú hideget éreztem a hajamon, s egészen végigfolyt a nyakamon, s a ruhámon. Mikor megfordultam, Gomezzel találtam szemben magam, aki éppen egy félliteres jégkását borított rám. Elöntött a düh, s muszáj volt valamit tennem. Nem hagyhattam annyiban, hogy leborított. Egy jó darabig csak gondolkoztam, s meredtem az önelégült ribire, mikor beugrott mit kell tennem.
-Justin!-üvöltöttem a fiúnak, aki három percen belül ott termett mellettem. Selena nem értette mit akarok, én csak rámosolyogtam, majd lesmároltam a pasiját. A fiú először meglepődött, de visszacsókolt. Mikor elváltunk egymástól, rápillantottam Gomezre, aki majdnem felrobbant. Szemei izzottak a dühtől, s majdnem felrobbant. Nem törődve velük elmentem. Még hallottam, ahogy Selena sikítozik mögöttem, de nem törődtem vele, csak mentem, viszont mikor félúton jártam, egy kéz elkapott. Bieber keze.
-Ez mégis mire volt jó?-kérdezte idegesen.-Miattad majdnem szakítottunk.
-Hű de szomorú.. Lehet elejtek egy-két könnycseppet is. Na ne nevettess...Tudod.. Édes a bosszú.-kacsintottam, mire Ő furcsán nézett rám.
-Akkor azért csókoltál meg, hogy Selly-nek fájjon?
-Hát nem is azért mert szerelmes vagyok Őnagyságába.-nevettem el magam kínosan, majd otthagytam.
Semmi kedvem nem volt társasághoz, egyetlen dolgot akartam. Hajat mosni. Hajam és bőröm már ragadt a jégkásától, ráadásul a kedvenc pólóm is olyan. Legszívesebben széttépném ezt a csajt, de nem akarok akkora botrányt csapni, mert a végén még én repülnék a buszról, bár most szállodában vagyunk, amit imádok.
Mikor felértem oda, a szobámba vettem az irányt. Összeszedtem pár itthoni ruhát, majd elmentem fürdeni. Hajamat kétszer kellett megmossam, hogy kijöjjön belőle az a szar, de mindegy. Miután lemostam bőrömről a sós vizet, hajamból kiszedtem a jégkását, felvettem a szettemet, majd kimentem a nappaliba, ahol legnagyobb meglepetésemre Demi ült.
-Helló.-köszöntem, majd a szobám felé indultam, ugyanis nem volt sok kedvem hozzá.
-Figyelj Mary. Én nagyon sajnálom, hogy eddig távolságtartó, és bunkó voltam, de Selena a legjobb barátnőm, Ő pedig megkért rá, viszont rájöttem, hogy attól, mert Selly nem szeret téged, nekem még nem kéne bunkóznom. Nem kezdhetnénk ezt az egész kapcsolatot elölről? Selena kicsit messzire ment ezzel a jégkásás dologgal, de tudod utálja ha nem Ő nyer.-mosolygott rám Demi, mire én tökre meglepődtem. Nem gondoltam volna, hogy még Ő fog bocsánatot kérni. Aranyos lánynak tűnik, és a zenéjét is szeretem.
-Oké.-mondtam, majd megöleltem.-De ha nem bánod, most bemennék a szobámba.
Mikor beléptem, elállt a lélegzetem. Nagyon dühös lettem. Mit képzelnek ezek magukról? Nem tudom mit keres ez a cafka a szobámba, de most nagyon meg fogja bánni...

6 megjegyzés:

  1. Sziaa:)
    Ujra itt vagyok,de most nem irok olyan hosszu szoveget :'D
    Nagyon joo lett ez a resz is.!Remelem hamar lesz a kovi.Siess.!
    Puszi.:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, és holnap hozom az új részt. Remélem az is tetszenii fog:)
      Puszii V.:*

      Törlés
  2. Szia:) imádom a blogod! Nagyon nagyon nagyon nagyon gyorsan hozd a következő reszt•___•

    VálaszTörlés